Rabu, 05 Mei 2010

Pasangan Sukkie di You're My Pet Sudah Terpilih!!!

English translate:

The Korean actress Han Ye Seul is currently under consideration to be the female lead in new Korean movie ‘You Are My Pet’, the remake of 2003 Japanese drama ‘Kimi Wa Petto’ starring Jun Matsumoto. She will be co-partner with young and popular Korean actor Jang Geun Seok who has confirmed previously.

Han plays the role of woman who will become “Jang’s role” owner (where Jang plays the ‘pet’ character). Jang portrays a ballet dancer who has a cheerful character and a charming smile making people around him want to keep him as a ‘pet’.

Han started her acting debut in 2003 by playing in MBC drama ‘Nonstop 4’ and made her notable acting in 2006 MBC drama ‘Couple of Fantasy’ with Oh Ji Hoo. Her last drama is ‘Will it Snow at Christmas?’ through SBS co-playing with Go Soo last year.
‘You Are My Pet’ is planned to release later in this year.

Indonesian translate:

Aktris korea Han Ye Seul saat ini sedang mempertimbangkan tawaran untuk menjadi pemeran utama wanita dalam film Korea terbaru 'You Are My Pet ", filem yang dulu pernah dirilis di tahun 2003 ini diangkat dari serial drama Jepang “Kimi Wa Petto” yang dibintangi oleh Matsumoto Jun. Han Ye Seul akan berpasangan dengan aktor muda dan terkenal Korea Jang Geun Seok yang sebelumnya sudah menerima tawaran tersebut.

Han bakal berperan sebagai pemilik “peran yang akan Jang mainkan” (peran dimana Jang menjadi 'hewan peliharaan'). Jang berperan sebagai seorang penari balet yang berkarakter periang dan senyuman nya yang menawan membuat orang-orang di sekelilingnya ingin menjadikannya 'hewan peliharaan'.

Han memulai debut aktingnya pada tahun 2003 dengan bermain dalam drama MBC 'Nonstop 4' dan menampilkan akting yang memukau di tahun 2006 dalam drama MBC ' Couple of Fantasy' dengan Oh Ji Hoo. Drama terakhirnya adalah ‘Will it Snow at Christmas?’ yang tayang di SBS tahun lalu dimana dia berpasangan dengan Go Soo.

‘You Are My Pet’ direncanakan bakal di rilis akhir tahun ini.


Source: newsen + dong drama
Diterjemahkan dari Inggris ke Indonesia oleh Felz

Tidak ada komentar:

Posting Komentar