Kamis, 24 Juni 2010

Sukkie Says "Sorry"


Jang Keun Suk says "Sorry"



It was told that Jang Geun-Suk had safely returned to Korea on June 22nd after finishing up 2010 Jang Keun Suk Asia Tour in Hong Kong. He had visited Hong Kong on June 17th and police were called to protect him from the crowd gathered at the airport. On the 18th, Jang Geun-Suk had a press conference and it was told that his chinese was excellent.

On the 19th, his fan meeting finally started in front of 2,000 fans. During the meeting, Jang Geun-Suk showed off his DJ skills, performed singing in live, and held OX quiz session. As a closing comment, Jang Geun-Suk told, “I am sorry that I cannot meet my fans outside of Korea often but I really enjoyed my stay at Hong Kong and created pleasant memories.”

Credit: allkoreangossip
Reposted from lovesears @ blogspot

======================================================

=================
Indonesian Translation
=================

Jang Geun-Suk diberitakan telah kembali ke Korea pada tanggal 22 Juni, setelah menyelesaikan Jang Keun Suk Asia Tour 2010 di Hong Kong. Dia mengunjungi Hong Kong pada tanggal 17 Juni dan sepasukan polisi telah dikerahkan untuk melindungi dia dari kerumunan orang yang berkumpul di bandara. Pada tanggal 18 Juni 2010, Jang Geun-Suk mengadakan konferensi pers di HK dimana bersamaan dengan itu pula lah diberitakan bahwa kemampuan bahasa Mandarin-nya ternyata sangat baik sekali.

Pada tanggal 19, Jumpa Fans-nya diadakan di depan 2.000 orang fans. Dalam Fan Meeting tersebut, Jang Geun-Suk memamerkan kemampuan ber-DJ-nya, menyanyi secara live, dan mengadakan sesi kuis "benar-salah". Sebagai komentar penutup, Jang Geun-Suk mengatakan, "Saya menyesal karena saya tidak bisa sering-sering bertemu dengan fans di luar Korea tapi saya benar-benar menikmati waktu saya di Hong Kong dan memiliki kenangan yang menyenangkan."

Ed.

1 komentar: