Minggu, 06 Juni 2010

About Japan FM


Jang Geun-Suk’s Fan Meeting in Japan




Actor Jang Geun-Suk held his fan meeting in Japan on May 29-30. This is his fourth one for his Asian tour, which he already had visited Taiwan, Beijing, and Singapore. On 29th, the fan meeting was held at Tokyo U-port hall and the fan meeting was held at Osaka Universal Studio Japan on the 30th.

For the Tokyo fan meeting, Jang Keun-Suk also held a press conference. During the press conference he had told regarding You’re Beautiful that “It was a project that I could reveal my natural self the most. I feel that I have progressed as an actor by expressing my natural self.”

Jang Geun-Suk also talked about his next project, which is the movie You’re Pet. He will be acting a role of a musical actor and a dance coordinator in the movie. He told, “After being on a diet, I had hard time not being able to eat Kimchi-jiggae (Kimchi soup). I am practicing dancing from Monday through Friday. I am trying to become an actor that could display a true sorrow and pain.”

He was also asked regarding his thoughts on living with an older girl, which is the story of You’re Pet. He told, “Living with a girl that I plan to marry in the future would make me feel like going on a trip every day. I want to become a boyfriend or husband who prepares breakfast everyday.”

Credit: allkoreangossip
Reposted from
lovesears @ blogspot

======================================================

Fan Meeting Jang Geun-Suk di Jepang


Aktor Jang Geun-Suk mengadakan Fan Meeting di Jepang pada tanggal 29-30 Mei. Ini adalah Fan Meeting keempat untuk tur Asia-nya, yang mana dia sudah pernah mengunjungi Taiwan, Beijing, dan Singapura. Pada tanggal 29, Fan Meeting diadakan di Tokyo U-port hall dan Fan Meeting diadakan di Osaka Universal Studio Jepang pada tanggal 30.

Untuk Fan Meeting Tokyo, Jang Keun-Suk juga mengadakan konferensi pers. Selama konferensi pers dia membahas tentang You're Beautiful bahwa "Itu adalah proyek yang membuat saya bisa mengungkapkan diri saya yang paling natural. Saya merasa bahwa saya telah berkembang sebagai aktor dengan mengekspresikan diri natural saya."

Jang Geun-Suk juga berbicara tentang proyek selanjutnya, yaitu film You’re Pet. Dia akan berakting sebagai seorang aktor musikal dan koordinator tari dalam film tersebut. Dia mengatakan, "Setelah menjalani diet, saya mempunyai kesulitan tidak bisa makan Kimchi-jiggae (sup Kimchi). Saya berlatih menari dari Senin hingga Jumat. Saya mencoba untuk menjadi aktor yang bisa menunjukkan kesedihan yang dalam dan rasa sakit. "

Dia juga ditanyai pemikirannya tentang hidup dengan seorang gadis yang lebih tua, yang merupakan cerita You’re Pet. Dia mengatakan, "Hidup dengan seorang gadis yang saya rencanakan untuk menikahinya di masa depan akan membuat saya merasa seperti melakukan perjalanan setiap hari. Saya ingin menjadi pacar atau suami yang menyiapkan sarapan setiap hari. "

Diterjemahkan oleh ChunRu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar