Selasa, 06 Juli 2010

[Translated] Japan FM with ShinHye

Jang Keun-Suk holds Japan fan meeting with Park Shin-Hye
기사입력2010.06.28 10:49최종수정2010.06.28 10:49


Korean actors Jang Keun-suk and Park Shin-hye, who starred in the hit TV series "Minamishineyo," held a sold-out fan meeting in Japan over the weekend, according to the show's PR manager Man Insight.

The two actors met with some 4,000 Japanese fans at the fan meeting, held at Tokyo's C.C Lemon Hall on June 26, Man Insight said in a press release.

The fan event, held twice at 2 p.m. and 6 p.m., was organized by major Japanese entertainment agency AVEX. Tickets for the two shows reportedly sold out in five minutes.

"'Minamishineyo' is very popular among young fans in Japan," an executive at AVEX was quoted as saying. "It wouldn't be an exaggeration to say there hasn't been a Hallyu drama that has caused this much craze in several years."

The series, which was first introduced in Japan through Hallyu-exclusive cable channel KNTV, will air on Fuji TV as part of the "Hallyu Alpha Summer Festival" starting July 20.

Jang, 23, has appeared in several notable television dramas and films including "Beethoven Virus" (MBC, 2008) and "The Case of Itaewon Homicide" (2009).

He became a phenomenon in Korea and throughout Asia after starring in the hit TV series "Minamishineyo" (SBS, 2009), in which he portrayed an eccentric lead singer of idol group A.N.JELL.

Reporter : Park Kun-ouc kun1112@asiae
Editor : Lynn Kim lynn2878@asiae
Reposted from lovesears @ blogspot




====================================
Indonesian Translation
by sukageunsuk
====================================

Aktor dan aktris Korea Jang Keun-suk & Park Shin-hye, yang bermain dalam serial TV "Minamishineyo," mengadakan jumpa fans dengan tiket masuk terjual habis pekan lalu di Jepang, ucap manajer PR Man Insight selaku EO acara tersebut.

Jubir Man Sight dalam acara jumpa pers juga mengatakan keduanya berjumpa dengan sekitar 4000 orang fans mereka di Jepang di Tokyo's C.C Lemon Hall pada tanggal 26 Juni 2010 lalu.

Acara jumpa fans tersebut diadakan sebanyak dua kali; sesi pertama jam 2 siang dan sesi kedua jam 6 sore; yang semuanya diatur oleh agensi pertunjukkan terbesar di Jepang, AVEX. Tiket untuk kedua acara ini dikabarkan langsung terjual habis hanya dalam waktu lima menit saja.

'Minamishineyo' sangatlah terkenal di kalangan fans remaja di Jepang," seperti yang dikutip dari ucapan salah seorang eksekutif AVEX. "Bukanlah sesuatu yang dibesar-besarkan apabila sampai saat ini belum pernah ada drama Hallyu yang sampai mengakibatkan kegilaan seperti ini dalam beberapa tahun terakhir."

Serial ini, yang pertama kalinya di perkenalkan di Jepang oleh stasiun TV kabel yang khusus menampilkan drama-drama Hallyu, KNTV, akan segera ditayangkan juga di Fuji TV mulai tanggal 20 Juli sebagai bagian dari ""Hallyu Alpha Summer Festival".

Jang, 23, sebelumya pernah tampil di beberapa filem layar lebar dan drama televisi terkemuka yang diantaranya adalah "Beethoven Virus" (MBC, 2008) dan "The Case of Itaewon Homicide" (2009).

Dia menjadi fenomena di Korea dan juga di seluruh penjuru Asia setelah membintangi serial TV yang terkenal "Minamishineyo" (SBS, 2009), dimana dia memerankan seorang penyanyi utama yang eksentrik dari sebuah grup band pujaan anak muda A.N.JELL.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar