Rabu, 08 Desember 2010

[Translated] Jang Keun Suk Message (08-12-2010) Part 2

PLEASE REPOST WITH PROPER CREDIT

Translation into English: hooyeedog @Baidu
Thx to SS Serene for helping me editing the message ^^




Title: I told you all...


I...Ah...Even if I get hurt I'll never climb over the wall and never forsake you all!!!!!!!!!!!!!


You're allowed to look only at me, cri!!!!!!!!!!!!


If not, how about I go and find that Japanese eel who glued thousands of Swarovski crystals by hands on the iphone case as a gift for me?


This is menace


===========================
Indonesian Translation
by sukageunsuk
===========================


Title: Kalian dengar ya....


Aku....Ah...Walaupun hatiku sakit aku ga bakal pernah berpaling dan ga bakal mengabaikan kalian semua!!!!!!!!!!!!!


Kalian hanya kuijinkan melihat aku saja, cri!!!!!!!!!!!!


Kalo nggak, aku kabur dan cari tau siapa Eel dari Jepang yang kasih aku hadiah kasing iphone berhiaskan ribuan kristal Swarovski yang di lem tangan ini.


Ini peringatan dariku
[suka: wadooh...sukkie ngancam mo kabur?? Ayo eels....jangan berpaling dari prince J ya ^^ kasian tuh hehe.......ini gara2 rating MMM yang masih rendah kali ya?? poor sukkie sampe pake ngancam2 gini :P percaya deh...eels itu adalah fans paling setiaaaaaaaaaaaaaaaaaa....!!!!!!! Ya ga, eels?? ;) ]

Tidak ada komentar:

Posting Komentar